Hoe vraag ik zorg aan?

Als Evangelische Gemeente Zeewolde hebben we veel mogelijkheden om mensen een helpende hand te bieden in moeilijke omstandigheden. Soms merken we dat niet voor iedereen duidelijk is wat de beste en snelste manier is om hulp te vragen. Belangrijk om te vermelden is dat onderlinge zorg in de gemeente plaatsvindt op en vanuit de @Home (huiskringen van de gemeente).

Het kan gebeuren dat zorg vanuit de @Home niet (meer) mogelijk is of omdat een situatie te complex is. In dat geval kan door de persoon zorg worden aangevraagd bij het Zorgloket. Hiervoor is voor leden een Gemeentezorg aanvraagformulier beschikbaar

Ik wil graag zorg aanvragen

Het ingevulde formulier komt, per email, bij het Zorgloket terecht en er wordt binnen twee werkdagen gereageerd. Daarna kan een afspraak worden gemaakt.

In dat eerste gesprek bespreken we je situatie en bekijken we samen wat we voor jou kunnen betekenen binnen de mogelijkheden die we als Evangelische Gemeente Zeewolde kunnen bieden.

Privacy

Het Zorgloket registreert en archiveert zorgvragen en doorverwijzingen. Dit persoonlijk dossier is en blijft eigendom van de zorgvrager. Na de geboden zorg blijft het dossier nog 5 jaar in het archief van het Zorgloket, daarna wordt het vernietigd. Uiteraard werken we hierbij volgens de richtlijnen van de WBP (Wet Bescherming Persoonsgegevens).

Contact opnemen met het Zorgloket kan per e-mail via